Yhteystiedot
CORONARIA HAMMASKLINIKKA LIMINGANTULLI, OULU
Nuottasaarentie 1, 90400 Oulu (Limingantullin Prisman 2.krs)
p. 010 197 030 (Ajanvaraus: ma-pe 8–20)
hammasklinikka.limingantulli@coronaria.fi
Aukioloajat:
ma-pe 8–20
lauantaisin 12–15
S-Etukortilla -5% kaikista palveluistamme Limingantullin hammasklinikalla.
Ei koske tarjoushintoja, hammaslaboratoriokuluja eikä proteettisia ja implanttihoitoja
Lue asiakkaiden kokemuksia
Ajanvaraus Oulun Limingantullin hammasklinikallemme
Ajanvaraus puhelimitse
Voit varata ajan Coronaria Hammasklinikka Limingantulliin puhelimitse 010 197 030 aukioloaikojen puitteissa arkisin klo 8.00–19.00 ja lauantaina klo 12-15 välillä.
Ajanvaraus netissä – mihin vuorokaudenaikaan tahansa
Voit varata ajan hammaslääkärille kätevästi myös netin kautta mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Mikäli et löydä sopivaa aikaa nettiajanvarauksesta, soita ajanvarausnumeroomme 010 197 030. Kaikki ajat eivät ole varattavissa netissä.
Varaa aika netissä
Ajanvarauksen peruuttaminen
Ajanvarauksen peruuttaminen tulee tehdä puh. 010 197 030 arkisin klo 8.00–19.00 välillä. Teethän ajanvarauksen peruutuksen ajoissa, mielellään viimeistään aikaa edeltävänä päivänä!
Sähköposti: hammasklinikka.limingantulli@coronaria.fi
Tervetuloa hammaslääkärille Oulun Limingantulliin!
Coronaria Hammasklinikka Limingantulli sijaitsee Oulun Limingantullissa, Prismakeskuksen toisessa kerroksessa osoitteessa Nuottasaarentie 1. Ystävälliset ammattilaisemme palvelevat sinua uusissa ja viihtyisissä tiloissamme.
Hammashoitokäynti helposti vaikka ostosten lomassa
Hammaslääkärille Coronaria Hammasklinikka Limingantulliin pääset vaivattomasti sekä omalla autolla että julkisilla kulkuvälineillä. Prismakeskuksen pihalta löytyy aina maksutonta parkkitilaa. Hammashoitokäynti onnistuu kätevästi vaikka ostosten tai muun asioinnin lomassa!
Maksutavat ja hinnasto
Maksuvaihtoehtoina hyväksymme pankkikortin, yleisimmät luottokortit, Svea-laskun, Eazybreak ja e-Passi hyvinvointiedun, sekä Coronaria-tilin, jonka avulla voit maksaa palvelun haluamasi kokoisissa erissä pidemmän ajan kuluessa.
Käytössämme on Kelan suorakorvaus. Kela-korvauksista hammashoidossa voit lukea lisää Kelan sivuilta.
» Tutustu hinnastoon
» Lue lisää Coronaria-tilistä
» Lue Kela-korvauksista hammashoidossa Kelan sivuilta
Coronaria hammasklinikka limingantullin monipuoliset palvelut
Meiltä saat helposti ja nopeasti perushammashoidon sekä suuhygienistin palvelut. Soita vastaanotollemme puh. 010 197 030 ja kysy rohkeasti lisää palveluistamme!
» Tutustu hoitohenkilökuntaamme
» Suun terveyden ammattilainen! Lue lisää työmahdollisuuksistamme ja katso avoimet paikat
Asiakastyytyväisyys
Coronaria Hammasklinikka Limingantulli on saanut asiakastyytyväisyystutkimuksessa arvosanaksi 4,7/5. Teemme parhaamme, jotta kaikki asiakkaamme ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun ja hoitoon jatkossakin! Toivomme saavamme Sinulta palautetta käynnistäsi. Kerro meille kuinka onnistuimme, ja miten voisimme palvella sinua jatkossa entistäkin paremmin! Voit kertoa kokemuksesi helposti asiakaspalautelomakkeellamme netissä
Anna palautetta
Arvostele meidät myös Googlessa!
Voit osallistua 50€ Coronaria Hammasklinikan lahjakortin arvontaan jättämällä arvostelun meistä Googlessa. Arvostelua varten tarvitset gmail-sähköpostitilin. Arvomme lahjakortin puolivuosittain.
Kirjoita arvostelu
Asiakkaamme kiittävät
“Lääkärin ja hoitajan varmaotteinen ammattitaito rentoutti tilanteen. Unohdin lähes kokonaan olevani hammaslääkärillä. Henkilökunnan hyväntuulisuus tarttui ja loppupäivä meni pieni hymynkare suupielissäni. Kiitokset leppoisasta hoitohetkestä. Laskun hetkikään ei latistanut tunnelmaa – hinta-laatusuhde oli kohdillaan!”
“Erittäin hyvä ja asiantunteva palvelu. Suurta plussaa hammaslääkärille. Hän kertoi selkeästi ja ymmärrettävästi mahdollisia tulevaisuuden toimenpiteitä, ja seuraava aikakin on maltillisesti kahden vuoden päähän, mikäli ei aikaisemmin tule hoidon tarvetta. Suosittelen lämpimästi!”
“Oli erittäin mukavaa, kun suuhygienisti kertoi koko ajan mitä tekee ja miten hoito etenee. Kympin suoritus!”
“Ystävällinen ja asiallinen palvelu. Annettiin jatkoon liittyviä suosituksia – kuinka usein käydä hammaslääkärillä tulevaisuudessa jne.”
“Hoito kokonaisuudessaan ammattitaitoista ja asiakaskeskeistä.”