Rauli Suuronen

Erikoishammaslääkäri, parodontologia

Olen valmistunut perushammaslääkäriksi Oulusta vuonna 2008. Tehtyäni aikani monipuolisesti hammaslääkärin töitä yksityissektorilla, päätin erikoistua parodontologiaan eli hampaan kiinnityskudossairauksien hoitoon. Niitä hommia onkin sitten pääsääntöisesti tullut tehtyä vuodesta 2017 lähtien, mutta tarvittaessa hoituu myös muut hammaslääketieteelliset toimenpiteet.

Nykyisin aikani kuluu töissä ientulehdusta, parodontiittia ja suun limakalvosairauksia, esim. suun punajäkälää, hoidellessa. Työnkuvaani kuuluu lähinnä hampaiden ja implanttien puhdistelu vastaanotolla, mutta erityisesti myös asiakkaiden kotona. Ajoittain tarttuen kirurgin veitseen, jos perinteiset puhdistusmenetelmät eivät riitä terveen suun saavuttamiseksi.

Välillä koen olevani asiakkaideni hampaiden omahoidon erikoishammaslääkäri. Toivoisinkin, että koet minut enemminkin suun terveyden edistämisen personal trainerinasi, kuin varsinaisena hammaslääketieteellisenä tempuntekijänä, koska iensairauksien hoito on tiimityötä parhaimmillaan.

Pyrin työssäni siihen, että asiakkaani ymmärtävät miksi ja miten pääsemme yhdessä parhaaseen lopputulokseen heidän toiveet luonnollisesti huomioon ottaen. Päämääränäni on saavuttaa asiakkaideni kanssa terve suu mahdollisimman miellyttävästi. Usein miten asiakkaani lähtevätkin luotani pois puhtain hampain ja hymyssä suin.

Luokseni voit tulla juuri sellaisena kuin olet, koska niin tulen minäkin.

Lisää hakuasi vastaavia asiantuntijoita

Teemu Väkiparta

Vapaita aikoja tällä viikolla

Coronaria Hammasklinikka Helsinki - Tilkka Coronaria Hammasklinikka Hyrylä